1. Condiții generale

Produsele comandate pe site-ul FITPACK.RO vor fi livrate la adresa indicată de cumpărător ca fiind adresa de livrare. Livrăm pe întreg teritoriul României.

În București, oferim transport gratuit pentru comenzile de minimum 400 lei.

În țară, livrăm prin curier rapid, aplicându-se tarifele standard ale firmelor de curierat. Veți fi contactat de curier pentru livrare.

Facturile sunt transmise prin email sau în format fizic, odată cu coletul.

2. Modalitățile de livrare

Livrarea se face prin curier, iar destinatarul semnează confirmarea de primire. Aceasta reprezintă dovada livrării.

Dacă coletul apare ca fiind livrat în sistemul curierului, livrarea nu poate fi contestată. Cumpărătorul autorizează curierul să predea coletul oricărei persoane aflate la adresa menționată, dacă destinatarul nu este prezent.

Taxe de livrare:

  • Comenzi sub 200 lei + TVA: 17 lei (TVA inclus)
  • Comenzi între 200 lei și 400 lei + TVA: 30 lei (TVA inclus)
  • Comenzi peste 400 lei + TVA: Transport gratuit

* Pentru zonele în afara acoperirii curierului, se adaugă taxe suplimentare pe kilometru.

În cazul retururilor, costul returnării este suportat de cumpărător. Este necesară completarea formularului de retur.

3. Colet deteriorat

3.1. Dispoziții generale

La livrare, vă rugăm să verificați starea coletului. Dacă există anomalii (deteriorări, scurgeri, produse lipsă), urmați procedura de mai jos. Nerespectarea acesteia poate anula orice solicitare de rambursare sau înlocuire.

Contactați Serviciul Clienți FITPACK pentru detalii despre returul produselor deteriorate: 021 326 0100 sau comenzi@fitpack.ro.

3.2. Procedura în cazul coletelor deteriorate

  • Dacă sunteți de față la livrare: refuzați coletul și notați rezervele direct pe documentul curierului.
  • Dacă descoperiți daune ulterior: notificați în cel mult 3 zile lucrătoare la 021 326 0100 sau comenzi@fitpack.ro.

Reclamațiile vor fi soluționate în maxim 30 de zile.

3.3. Produse lipsă sau deteriorate

Semnalați lipsurile sau deteriorările către Serviciul Clienți FITPACK.RO în maximum 3 zile lucrătoare de la livrare, prin telefon sau email.

Vom putea solicita informații suplimentare pentru identificarea comenzii.

4. Termene de livrare

Livrarea prin curier se realizează în general în 1–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

În situații justificate, termenul poate ajunge la maximum 30 zile. Dacă acest termen este depășit fără motiv, cumpărătorul poate anula comanda prin:

  • O punere în întârziere, urmată de anulare dacă livrarea nu se efectuează în termenul suplimentar acordat;
  • Sau dacă livrarea era esențială și FITPACK.RO a fost informat în prealabil.

Anularea comenzii trebuie transmisă în scris la: comenzi@fitpack.ro.

Dacă se dovedește că întârzierea este exclusiv vina FITPACK.RO sau a curierului:

  • Se va rambursa integral suma achitată, prin transfer bancar, în maximum 7 zile.

Dacă ancheta nu indică o culpă exclusivă a FITPACK.RO sau comanda nu este returnată complet, nu se va face rambursarea și nu se va retrimite comanda, cu excepția cazurilor dovedite de client.